tisdag 2 juni 2009

Onsdag Morgon....

Go morron:)
Kl är inte äns 8 och jag e uppe
Mina barn har slutat sova länge..haha ska inte klaga....
Gårdagen var jätte bra... barnen och jag gick till kvantum för lite shopping...hem och kollade posten...
Och vad hade ja fått....
Jo en bröllopsinbjudan..tjohoooooooo
Och ett paket från jofotex..det var bara lite mudd som jag hade beställt.....::)
lite senare på eftermiddan kom Mia flisan oliver och cornelia hit flabbade kaffe och sen käkade vi midda..spagetti och köttfärssås....
Jag har ju unnat mig rätt mycket gott den sista tiden och inte tagit mina piller... men från och med idag är den andra bullar....
Jag ska ta mina piller varje dag och sluta unna mig massa godsaker hela tide....

Och tack för kommentarerna om mina klänningsbilder;)
nej nu kallar Alwin på mamma så det e bäst o gå...
ha en bra dag.....
tjinggggggggggggg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar