lördag 6 juni 2009

Mia,Xider,berusad trött och ja typ....


Go kväll...

Fredagen var super...

Började med att spendera dagen i fjälkinge,Mina barn älskar att va där.. ja o ja med så klart....

åkte hem vi fyra käkade midda moch spenderade epp par timmar innan jag skulle på fest..

18,45 hämtade tummen mig körde till fkälkinge där vi bytte bil till Mias vidare mot åhus för fest....

HAde en trevligt kväll;9 blev några cider och massa tragg ...'Måste erkänna att jag blev lite berusad...väl hemma ca 01,00...

Sov ett par timmar ..När alwin vaknade kl 6 var ja inte jätte pigg vill ja LOVA....

Men jag hade ju inte så mycket val..;)

Sen efter någon timme var det dags för familjen gustasson att åka till brukshundsklubben för avslutnings träff.....

En trevligt stund tipsrunda och lite sånt...

Synd bara att jag av alla människor satte mig i HUNDSKIT.....och den feta subban garvade åt mig...

Sen hem Jimmi åkte till pappa och camilla för lite fönsterputsning.....

Nu ivkäll har vi grillat mia och barnen har precis åkt

så min helg har varit bra......

Nej nu ska ja mysa med min underbara älskade man......;)


Jimmi.....jag älskar dig;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar