lördag 27 juni 2009

Fy fy fy...

Go kväll...
Vi har haft en super mysig dag...
Började med frukost på en filt i trädgården.så mysigt.
Sn ville barnen bada lite och det fick dom ju så klart... jag solade och jimmi höll koll på barnen...
Sen snyggade vi till oss och körde till morbror jeppe för att lämna ÖL....vidare till åhus för att hälsa på maja och håkan..vi grillade korv där.. sen körde vi hem för att packa väskan och cykla och kolla på Mc kortegen...Alfons var så glad över att få titta på alla motor k som han kallar dom:D
Hem och nattade barn och sen packade jag lite inför flytten...
Efter en stund hör jag att Alfons kallar... jag går in och frågar vad han vill och då skriker han MAMMA de e MYYYYY (myror) då är hela hans säng svart av myror...Så jävla vidrigt.....tur att vi snart flyttar...
önskar alla en trvlig dag....

3 kommentarer:

  1. Ahhhh stackars lille alfons.Jäkla ABK som inte tar krafttag emot det..Tur ni fått ny lya ni..Denna ggn säger jag
    Kram C.....hahaha

    SvaraRadera
  2. Åh, skönt att slippa myrorna!!!
    Hoppas allt är bra, här är det.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!!!
    Sorry för att jag glömt bort att svara på din kommentar för evigheter sedan:-)!!!
    Va' härligt nu är det väl ändå dags snart för flytten! Vilken väg/gård blir det ni flyttar till om man får vara lite nyfiken:-)?
    Tja, det lär dröja innan vi flyttar, huset ska renoveras invändigt innan vi flyttar och en del måste vi få hjälp med. Och för tillfället ser det inte ljust ut. Alla byggare har mkt att göra och har inte tid förrän årsskiftet, möjligtvis lite tidigare, men vissa ännu senare. Så vi ses kanske i Hammar :-)!!!
    Ha det gott och lycka till med flytten!
    Kram Linda

    SvaraRadera