tisdag 23 juni 2009

Oj va ja e dålig på att blogga....

Ja fy vilken dålig bloggar jaf är...
Men vem vill sitta inne när det e sol ute??
Nej inte jag..
det har inte hänt så mycket dom sista dagarna...Pallan och mina systrar har varit och hälsat på..så roligt...
Pallan och jimmi har rensat ogräs:)
Lina har fixat midda..sarah har gått runt;)
Jag har passat på att lata mig lite,)
Alfons har inte varit så pigg dom senaste dagarna trött och sur...
Hoppas det snart blir bra...
Alwin har varit som vanligt busig....
Och igår var vi i fjälkinge och fikade...trevligt....
Fittkärringen som bor i lägenheten i hammar är störd...
Vi skulle flytta nu på fre men nu orkar hon inte städa så nu får vi inte flytta in förän på ons....Så sur man blir.....
Nej nu ska ja ut och sola lite sen kasta mig i poolen;)
Önksar er alla en trevlig dag...


Jimmi jag älskar dig....

1 kommentar:

  1. Men Fru gustavsson va grov du e i munnen...Hahahaha...Trist me flytt att den blev flyttad..Hörs snart om ja du vet vad...hihihi

    SvaraRadera