lördag 13 juni 2009

God förmidda....
Oj var ska jag börja....
Jo igår var det ju student för min älskade lille bror HAMPUS......
Så vi började dagen med en god frukost... sen tvätta och fixa till barnen ....
Duscha mig själv och snygga till mig lite...'
Vid tolv tiden kom Fam EDVARDSSON hit det slängdes ihop en tårta som vi mofflade i oss...
kl 14,30 stod vi på skolgårdn och väntade på studenten.....Vi var genomblöta...jippi-......
vidare till festen ....vi fick god mat och massa treevligt sällskap...
Jag e kände mig stolt när jag hittade på hampus och insåg att det är MIN lillebror....
En annan rolig sak är ju att pappas jobbar kompis FREDRIK. också var bjuden och han e så himla rolig.. och både jag och lina gillar han jätte mycket....
Lina gjorde allt för att få va nära han..men ett par timmar senare var det jog som dansademed honom..;) hahaa......
Lovar att lägga upp bilder senare...
Önskar alla en trevlig dag......
KRAM PÅ ER.....

älskar mina killar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar