torsdag 27 augusti 2009

Sofia= en trött och dålig bloggare...

ÅÅÅ 780 tankar snurrar runt i skllen på mig....Jag har fått ny dagis plats till killarna på sjögårdensförskola... där alfons ska få gå på en avd där det jobbar 2 logopeder och det känns bra för då får han hjälp med sitt tal lite...Men sen har mina barn VÄRLDENS bästa fröknar på allöförskola Både alfons och alwin älskar sina fröknar... Självklart blir det lättare för mig att ta mig till sjögården men kommer mina barn att få det lika som dom har det nu???
Vad ska ja göra????????????????????
Alfons e helt blöjfri nu och det känns helt underbart:) mammas stora kille......
Och alwin trivis med allt han pratar på hela tiden och e så duktig....
anners händer det inte så mycket i mitt liv....
Vikten går inte så bra.. jag står helt still:(
På lördag ska ja umgås med en kompis vi ska ta några glas vin och traga massa....
Sen söndag hoppas jag på en tur till ikea...:)
Nej nu ska ja hänga tvätt... ha en trevlig kväll...
Älskar Jimmi alfons och alwin....<3

1 kommentar:

  1. har du bestämt hur du ska göra med dagisplatserna?
    Jag hade nog inte orkat kånka i längden till Allö med två barn (utan bil) men jag förstår ändå om du grubblar...
    Allt är fiont här.
    Jag slutar jobba klockan 4 och kontoret stänger då men i så fall kan vi säkert ses på vägen eller något...
    Kram!

    SvaraRadera