tisdag 18 augusti 2009

Sessan....

Får höra varje dag hur smal jag är och hur fin ja är... synd att ja inte ser det själv:( men imorgon ska ja ställa mig på vågen och sen framför speglen:)
Och dagis starten har gått jätte bra Alwin trvis jätte bra han leker och bryr sig inte om mig .. så skönt:) imorgon ska vi dit mellan 9-14 sen ska jag hem till mamma och kolla kläder:) Min MAmma har jätte mycket kläder:)haha:)Och sen ska ja låna en kjol av sarah:).....
På lördag ska vi på bröllop... Det e Mia och mogge Som ska gifta sig... Ska bli så skoj hade hoppats på barnvakt men så blir det nog inte...Finns det någon som vill ????????????? haha....
Nej skojar bara vi tar med dom;)
Oj nej nu skaja sova kl e mycket,.;)
Ha en bra kväll/natt...puss

1 kommentar:

  1. Men du ÄR ju jättesmal och fin nu, hoppas du inte ska gå ner mer nu för det behövs inte!
    Så bra att det går bra för Alwin på dagis.
    KRAM!!

    SvaraRadera