måndag 3 augusti 2009

hahaha

Go morron...
Ja e så trött på allt...
Jag får va en hur dålig vän och allt det där men mina barn e mitt allt......
Har inte hittat på så mycket dom sista dagarna..Min kära syster Lina har passat barnen lite så jag och jimmi kunde få lite egentid... hon är den första som passar alwin...
Förutom MIA som passat han när ja va hos läkaren....
Men det känders skönt att få vara lite själv med jimmi....;)
idag regnar det som fan...
Tråkigt....
nej nu åker damsugaren fram..;)
kram kram

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Åh tack fina söta du!
    Hoppas nu vi kan ses snart, Milton frågade efter Alfons senast idag och han protesterar högljutt när jag säger att ni flyttat fast jag tror ändå han fattar ;-).
    KRAM

    SvaraRadera
  2. ps....!!!! maja har med passat han när vi bode på fältvägen .....nu när man bor i åhus glöms man bort *L*

    SvaraRadera