torsdag 13 augusti 2009

Jag & jimmi....

Sitter och lyssnar på lite låtar som jag tycker om..tittat även igenom lite foto...Jag kan inte fatta att jag och jimmi träffades första gången 2002....
Det e jätte länge sen....
Vi har kämpat och kämpat för att få det så bra så möjligt...
"2006 fick vi våran alskade alfons.. i april 2007 gifte vi oss och sen 2008 fick vi alwin... och nu är det 2009.. jag trodde aldrig det skulle bli så här bra..Även om vi har det jobbigt så älskar jag honnom jätte mycket.... och det tror jag han vet....

En annan sak som ja funderar mycket på är att jag och min syster har varit jätte bra vänner och sen träffades vi inte på 6 månader och nu umgås vi igen det e jätte skönt.. barnen älskar sin moster och jag älskar min syster...
Nej nog om detta nu ska jag umgås med mina killar;)
Ha en bra dag...älskar er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar