tisdag 19 maj 2009



Fy va ja e trött...


Barnen sover och jimmi e på bruks med nova......


Skulle ju kunna lägga mig o sova men fan kl e ju inte äns 19,,,, nej får sitta uppe tills mannen e hemma igen ..typ 22....


På tal om annat så håller min fina DYRA kaffekokare gå i sönder... obh nordica...fy vad dålig....


Får nog köpa en nya..... måste ju ha kaffe.....


Alfons har haft det bra på dagis idag...Han var glad när jag kom.....Han gillar sina fröknar;)


Han har nog dom bästa fröknar man kan få enligt mig(vet att hans fröknar läser bloggen)...


Kanske ska berätta hur det går med min vikt.....Det går inte jätte bra just nu...Godis sugen alltid....Och mazariner och andra kakor s'ger jag inte NEJ till just nu.... hahah


Men det e snart student och då ska ja va fin så jag måste skärpa mig....


Någon som vill göra mig fin tills vi ska på student...Naglar,,,,, smink och hår fixar SARAH?????eller.....


Nej slut på massa svamel dags att flabba mitt älskade kaffe.....önskar alla en trevlig kväll.....


KRAM PÅ ER






1 kommentar:

  1. Alwin är ju bara för söt :-D.
    Vi kan nog ses på fredag i alla fall. Imorgon ska jag hämta milton redan strax efter 12.
    Änglarna är supersöta, tyvärr har jag inte några hjrtan hemma till ditt halsband ännu...
    Kram kram!

    SvaraRadera