fredag 22 maj 2009


Dagen börjde bra sov till kvart i 9;)

upp gav barnen frukost och fixade allt som ska göras på morgonen....

Vid 11 kom jimmi hem från jobbet..han tog en fika med oss sen körde han och jimmi iväg lite...

Vid två kom Mia och hämtade alwin och mig och vi körde till jennifer och hennes söta barn...

Och jag som älskar kläder höll ju på att dö när jag såg allt hon har sytt.... så mycket fint...

fcik med mig ett par byxor till alfons och en klänning.......

Klänningen är en present till min systerdotter...;)

kom hem ca halv 8.. har haft en super trevlig dag

Nu ska ja mysa med mina killar....

Ha en bra kväll

Tack för idag tjejer.....


2 kommentarer:

  1. Snygga lilla Faffe puff som ska ha sånna hiskeliga brallor på sig !!

    SvaraRadera
  2. Riiiiiktigt tuffa brallor :)
    Det var någon som viskade i mitt öra att på dom bildea på Bobbis så är han jätte lik sin bästa moster !!!!! :D
    Positivt, javiiiiisst :) hehehehe

    Loove u :*

    SvaraRadera