tisdag 14 juli 2009

Go kväll


Go kväll....

Min man tycker jag bloggar dåligt så ja tänkte jag får sätta mig o skriva lite;)

Jag mår bra barnen mår bra så ja e lycklig..

Idag har vi haft besök av pallan och lina dom var här i förmiddes sen nu på eftermiddan har E,R och e varit härtrevligt ..Fick veta at dom hade gift sig så roligt GRATTIS....Sen när dom gått kom mormor hit en runda alfons blev jätte glad...

Imorgon ska alfons och jag till Logopeden så alwin ska få va med moster lina..haha nu får hon känna på hur det är att ha en terror;)

Ja alwin har börjat gå han e så du duktig ..mammas kille....

Munnen går hela tiden också på han..HAn säger MAMMA ,PAPPA TACK HAJ HAJ OCH ABBI...

på fredag fyller han 1 år kan inte fatta vad tiden går fort....

Nej nu ska ja fixa lite här.. ha en bra kväll



älskar mina killar;)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Men ojj vad tiden går!
    Redan ett år sedan....
    Vad härligt att allt är fint!
    Fina nya bilder, vad smal du är!!!
    KRAM!

    SvaraRadera